Administratief medewerker in Haarlem

Functieomschrijving
Haal jij energie uit het voeren van een correcte administratie? Weet jij je goed aan te passen aan veranderende werkzaamheden? Dan hebben wij dé baan voor jou! Want als Administratief Medewerker bij Agros kun jij het verschil maken. Wegens uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker voor ons kantoor in Haarlem.

Wat ga je doen
Als Administratief Medewerker ondersteun je ons kantoor in Haarlem met allerhande administratieve zaken. Je verwerkt een deel van de facturatie, zorgt voor statistieken, cijfers en overzichten, en kunt deze toelichten. Daarnaast ondersteun je bij de controle van het jaaroverzicht.

Wat zijn je taken

  • Verwerken van de facturatie aan onze opdrachtgevers
  • Verwerken van cijfers en deze omzetten naar statistieken en begrijpbare overzichten
  • Ondersteunen bij de controle van het jaaroverzicht
  • Overige administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van het team in Haarlem

Wat vragen wij

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Afgeronde relevante opleiding
  • 16 tot 20 uur per week beschikbaar
  • Goede kennis van Excel
  • Woonachtig in Haarlem of directe omgeving
  • In het bezit van rijbewijs B

Wat bieden wij jou
Een uitdagende baan voor 16 tot 20 uur in een gezellig en dynamisch team in het centrum van Haarlem. De dagen en uren zijn in overleg in te delen.

Wat te doen
Ben je enthousiast geworden en zie je jezelf al deel uitmaken van ons gezellige team? Of heb je nog vragen over de functie? Neem dan snel contact op met
Rob Overpelt 06-12131341 of per mail roverpelt@agros.nl