Administratief Medewerker/Intercedent

Functie
Ben jij die administratieve duizendpoot c.q. intercedent, die naast het correct verwerken van uren, contracten en overige (uitzend)zaken, ook kan zorgen voor een goede werksfeer op de vestiging? Ben jij de spil tussen de diverse collega’s van de verschillende vestigingen? En krijg je onder andere energie van het regelen en organiseren van uitjes, verjaardagen en social media uitingen?
Dan ben jij de nieuwe collega die wij zoeken!
Voor ons backoffice team in Alkmaar zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker/Intercedent.

Wat ga je doen

  • Je onderhoudt contact met de collega’s over administratieve handelingen die betrekking
    hebben op de salarisverwerking, ziekmeldingen, ongeval meldingen en de juiste invoer van gegevens in Easyflex
  • Je verzorgt de diverse verzekeringen voor de uitzendkrachten
  • Je verwerkt de wekelijkse urenaanvoer in Easyflex en voert hierop de controle uit
  • Je organiseert deelname aan VCU cursussen en Nederlandse Taal cursussen voor onze buitenlandse medewerkers
  • Je bent op de hoogte van de actuele belastingwetgeving om de loonverwerking juist te kunnen uitvoeren
  • Je handelt zelfstandig telefoongesprekken af of je verbind door naar de betreffende collega
  • Je kent en herkent de waarden, regels en de werkwijze van Agros en voert deze uit
  • Wanneer nodig kun je zelfstandig de vestiging openen en sluiten
  • Je bent mede verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen de vestiging
  • Je bent mede verantwoordelijk voor de sfeer binnen de vestiging
  • Je rapporteert aan de Office Manager

Wat bieden wij jou:
Agros is een eigenwijze organisatie, wij kenmerken ons door de ondernemerszin die iedereen bij Agros in zich heeft. We onderscheiden ons door originaliteit door op een andere manier naar zaken te kijken en met onze visie passende oplossingen te vinden.

Voor jou betekent dit een uitdagende baan voor 40 uur per week in een gezellig en dynamisch team. Je hebt veel afwisseling in je werkzaamheden, veel verantwoordelijkheid en we stellen eigen ideeën altijd zeer op prijs! Jij bent de spil tussen al onze vestigingen, en je hebt daarom intensief contact met alle collega’s. Daarnaast organiseren we ook regelmatig leuke teamuitjes!

Wat vragen wij van jou:

  • Je beschikt over administratieve werkervaring
  • Je hebt kennis van uitzenden en het reilen en zeilen in de uitzendwereld (SEU diploma is een pré en/of bereid om deze kort na start te behalen)
  • Ervaring met Easyflex is een grote pré
  • Je bent fulltime (40 uur per week) beschikbaar
  • Je werkt gestructureerd en kunt goed plannen
  • Je bent accuraat en hebt een pro-actieve werkhouding
  • Je bent klantgericht, nauwkeurig ,integer, dienstverlenend, representatief en communicatief vaardig

Wat vinden wij nog meer belangrijk
Je kunt resultaat- en oplossingsgericht werken omdat je je kunt inleven in zowel je eigen collega’s als onze werknemers. Het is belangrijk dat je flexibel bent; niet alleen in hoe je met je werkzaamheden om gaat, maar net zo belangrijk is snel kunnen schakelen wanneer het werk daarom vraagt. Ook vinden we het bij Agros belangrijk dat je een flinke dosis humor hebt en relativeringsvermogen bezit.

Wat te doen
Ben je enthousiast geworden en zie je jezelf al deel uitmaken van ons gezellige team? Of heb je nog vragen over de functie? Neem dan snel contact met ons op!

Salarisindicatie
Afhankelijk van je werkervaring, leeftijd en opleiding ligt het startsalaris tussen € 2200,- en € 2750,- bruto per maand (op basis van een fulltime dienstverband).