Alles voor goede participatie en re-integratie

Agros werkt al jarenlang nauw samen met diverse gemeenten in Noord-Holland. Daaruit blijkt wel dat onze aanpak werkt. We zijn actief betrokken bij iedere kandidaat.Samen maken we werk bereikbaar. Voor iedereen.

Agros staat bekend als snel, betrokken en actief. We hebben bijvoorbeeld geen wachtlijsten, je kunt dus vlot bij ons terecht. Wat je vraag ook is. We kunnen ons voorstellen dat opdrachtgevers ook betrokken willen blijven. Daarom plannen we ieder kwartaal een evaluatiemoment op project- en klantniveau. Zo bewaken we de voortgang en kwaliteit.

Ook ontwikkelden we Jobtracker: een beveiligd online klantvolgsysteem. Hiermee volg je 24/7 de voortgang van re-integratietrajecten. Altijd direct bereikbaar dus!

Veelgestelde vragen

Hoe meld ik een kandidaat aan voor een re-integratietraject?

Je kunt ons bellen, mailen of het contactformulier invullen. Of loop eens langs bij één van onze vestigingen in Noord Holland. We helpen je graag verder.

Hoe volg ik een kandidaat in jullie klantvolgsysteem Jobtracker?

Jobtracker is een beveiligd online systeem om de voortgang van kandidaten te volgen. Als klantmanager krijg je toegang door een persoonlijk account aan te maken. Daarbij ontvang je inloggegevens. Wij zorgen voor een koppeling met het juiste dossier.

Ik zoek voor mijn kandidaat een maatwerktraject. Wat is er mogelijk?

Wij bieden trajecten op maat. Iedere kandidaat heeft een specifieke begeleidingsbehoefte, want ieder mens is uniek. Daar houden we rekening mee. Sommige trajecten vragen om meer maatwerk dan andere. Dat kan, we bieden flexibiliteit. Zo streven we ernaar om werk bereikbaar te maken voor een ieder. Want werken loont, voor iedereen.

Welke nazorg bieden jullie?

We vinden het belangrijk dat kandidaten duurzaam uitstromen naar werk. Daar is begeleiding bij nodig, ook na een plaatsing. Bij ieder traject bieden we een nazorgperiode. Als het nodig is, kunnen we daarna bijvoorbeeld nog jobcoaching inzetten.